beeldschermbeheer

hoe kom ik op mijn windows 7 ultimate op beeldschermbeheer

ik krijg nl bij het opstarten een melding van antiadapter in niet aangesloten of zo
wie kan mij hier in adviseren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ga hiervoor op de volgende wijze te werk:

Start>>>Instellingen>>Configuratiescherm>>Apparaatbeheer>>Beeldschermadapters (hier wordt de naam van de videokaart genoemd incl. type)

Click met rechts op deze adapter en kies voor : Stuurprogramma's bijwerken.

Bij de vorige optie ga ik er van uit,dat er een geel uitroeptekentje staat.

Mocht die optie niks opleveren,dan is het beter,om de mogelijkheden,welke Windows in een dialoogschermpje voorlegt. Als dit niet van toepassing is,dan zult U op de website van de videokaart de (nieuwere) drivers moeten downloaden. Installer deze vervolgens ,zodat het geheugenbereik weer optimaal is voor Uw O.S. ( W7 64 Ultimate) .Van Ati is bekend,dat zij zelfs (eigen)software aanbieden en vaak lukt het updaten van de videokaart daar ook prima mee,maar dat kunt U later altijd nog eens doen. Met die software kun je dan o.a. op een specifieke wijze kalibreren ,hogere of lagere frame rates instellen ,etc.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het lijkt mij hier te maken te hebben met het niet juiste type (ATI) driver. Heb je wel de allerlaatse driverondersteuning opgehaald? (Catalyst). Als dat niet zo is bepaal even je type kaart en download de juiste Catalyst van hun site. Heb je dat al gedaan, haal je hele driverpakket weg (conf. scherm Programma's en onderdelen), reboot en doe een re-install.