Netwerk via laptop per ongeluk uitgeschakeld.. wat nu?!

Ben dus zo slim geweest om via 'status' van netwerk op het knopje 'uitschakelen' te drukken (met de gedachte: even opnieuw aan/uitzetten dan doet ie het misschien) en nu is dat netwerk dus kwijt (uit) mn laptop zit met een kabel in de muur van mn studentenkamer, heb verder vrij weinig verstand van dit soort dingen.. hoe krijg ik dat netwerk weer aan?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2K

Antwoorden (1)

Configuratiescherm -> Netwerkcentrum -> Adapterinstellingen wijzigen.
Daar kan je hem aanzetten.