Is het mogelijk mobiel internet en telefonie van twee verschillende providers af te nemen, maar op dezelfde telefoon te gebruiken met één SIM kaart?

Momenteel heb ik een telefoon abonnement bij T-Mobile. Aangezien hun mobiele internet me niet echt bevalt zou ik dat graag bij één ander bedrijf afnemen.
Omdat mijn abonnement nog niet is afgelopen wil ik graag via T-Mobile blijven bellen.
Is het mogelijk beide diensten bij verschillende providers af te nemen voor dezelfde telefoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Dezelfde telefoon kan, maar noet dezelfde simkaart. Lijkt me heel irritant als je voor bellen en internet steeds moet afwisselen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet. Het hoort bij elkaar, dus je zult nog even je moeten behelpen met je huidige provider
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Ja je hebt telefoons met een dual simkaart. Handig voor in het buitenland, maar jij zou ze ook kunnen gebruiken. Eentje met alleen internet en andere voor bellen. Lijkt me alleen niet praktisch...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
technisch kan het en zoiets dergelijks is zelfs even op de markt geweest. feitelijk gebeurt dat nog steeds daar verschillende providers gebruik moeten maken van bestaande netwerken.(van andere providers). wat jij bedoelt kan in de praktijk momenteel alleen met 2 simkaarten. ik heb zelf duosim telfort(kpn) voor bellen en tmobile voor internet. ga dat trouwens deze maand veranderen wegens slechte prestaties tmobile afgelopen jaar...