Wie heeft er ervaring met bol.com?

Ik bedoel qua service, garantie...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat mij gebeurd: ik koop een SamsungS7Edge online bij Bol. Krijg hem keurig in een omdoos bezorgt. Maar omdat ik hem nog niet in gebruik wilde nemen omdat ik ging strandwandelen, maakte ik hem pas 2 maanden later open. Ik verbrak de verzegeling en.... geen telefoon erin. Nou moe. Nu alles gefotografeerd en gemaild naar Bol. Dus nu maar afwachten wat er gaat gebeuren...wordt vervolgd.

Het beste antwoord

De service is prima. Garantie komen zij altijd na. Zij zullen hun uitstekende naam nooit te grabbel gooien. Mijn zoon had een echt onoplosbaar probleem met een Canon Powershot toestelletje,belde op en legde het uit,men vroeg om een kopie te maken van de ontvangstbon,plus van de garantie en opsturen. Binnen 1 week een nieuw toestel in huis. Top !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een prima adres om bestellingen te plaatsen. Altijd in orde, heel snel geleverd, goed verpakt. Ik heb nog nooit van hun garantie gebruik hoeven te maken want alles is piekfijn in orde. En daarom bestel ik er vrij regelmatig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hele goeie service ze helpen je meteen en garantie is ook perfect en ze bezorgen ook ngo eens heel erg snel als ze 1 dag zeggen dan heb je het ook in 1 dag af en toe staat er bij en product 3 a 4 dagen. Nou echt niet hoor het is dan ook vaak 1 dag ik het het een mooie shop site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha ben pas 14 hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dus? Een 14-jarige moet toch wel met hoofdletters en punten kunnen werken? xD
Ik was altijd tevreden, tot ik 2weken terug 1 dvd bestelde met 1 dag levertijd, ik bestelde zaterdag dus verwachtte de dvd maandag. Niks binnen en uiteindelijk gebeld. Kreeg iemand aan de telefoon die hem zou annuleren en ik moest opnieuw bestellen, prima heb ik gedaan, kreeg m vandaag binnen maar zonder cadeau papier,,, waar ik wel voor moet betalen. Nu ga ik niet miepen om 50 cent maar vond het toch wel balen aangezien ik nu zelf papier moet kopen. Ik bestel juist omdat ik lui ben en geenzin heb om naar de winkel te gaan! Verder heb ik wel altijd positieve ervaringen, ook met 2e hands bestellen, paar keer meegemaakt dat ik geen response kreeg, maar verders niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had hele goede ervaringen (meestal heel snel bezorgd, zorgvuldig verpakt) tot ik een keer iets bestelde dat niet aankwam. Bol stelde dat het wel verzonden was, prima, maar het was niet bij mij bezorgd, zij konden niet aantonen dat ik het ontvangen had, ik kon niet bewijzen dat ik het niet ontvangen had.
Herinnering, aanmaning, aanmaning, incassobureau. Elke keer weer gemeld dat ik de zending niet ontvangen had, tot ik zo pissig werd dat ik vroeg om een bewijs waaruit zou blijken dat ik de bestelling ontvangen had.
Vervolgens niets meer gehoord, tot een paar maanden terug, Bol blijkt inmiddels een ander incassobureau te hebben en dat begint weer opnieuw te zaniken.
Ik heb geen idee of ze dit door gaan zetten of niet, want zij kunnen niets bewijzen en ik hoef niets te bewijzen (dan hadden ze het maar met 'tekenen voor ontvangst' moeten versturen).
Inmiddels sta ik daar wel gesignaleerd als dubieuze klant en kan ik er niets meer bestellen, ook niet als ik direct betaal - maar ik wil alleen nog bestellen bij bedrijven waarbij je moet tekenen voor ontvangst, want dan kun je dit soort gedoe niet krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je dan al betaald voor je bestelling?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, want je krijgt een acceptgiro bij je pakket. Als je het pakket niet ontvangt, kun je niet betalen (en uiteraard betaal ik ook niet voor wat ik niet ontvangen heb).
Dus stelt Bol dat ik een wanbetaler ben en alsnog moet betalen, ik stel dat ik niet betaal omdàt ik mijn bestelling niet ontvangen heb en dat ik gewoon zal betalen als ik de bestelling en de acceptgiro krijg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een zaak voor je :s
De allerbeste internetwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja bol.com is een goede site. Het is echt een eerlijke sitw