Wie heeft er ervaring met bol.com?

Ik bedoel qua service, garantie...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De service is prima. Garantie komen zij altijd na. Zij zullen hun uitstekende naam nooit te grabbel gooien. Mijn zoon had een echt onoplosbaar probleem met een Canon Powershot toestelletje,belde op en legde het uit,men vroeg om een kopie te maken van de ontvangstbon,plus van de garantie en opsturen. Binnen 1 week een nieuw toestel in huis. Top ! Groet:Zoekertje

Een prima adres om bestellingen te plaatsen. Altijd in orde, heel snel geleverd, goed verpakt. Ik heb nog nooit van hun garantie gebruik hoeven te maken want alles is piekfijn in orde. En daarom bestel ik er vrij regelmatig!

Hele goeie service ze helpen je meteen en garantie is ook perfect en ze bezorgen ook ngo eens heel erg snel als ze 1 dag zeggen dan heb je het ook in 1 dag af en toe staat er bij en product 3 a 4 dagen. Nou echt niet hoor het is dan ook vaak 1 dag ik het het een mooie shop site

Ik was altijd tevreden, tot ik 2weken terug 1 dvd bestelde met 1 dag levertijd, ik bestelde zaterdag dus verwachtte de dvd maandag. Niks binnen en uiteindelijk gebeld. Kreeg iemand aan de telefoon die hem zou annuleren en ik moest opnieuw bestellen, prima heb ik gedaan, kreeg m vandaag binnen maar zonder cadeau papier,,, waar ik wel voor moet betalen. Nu ga ik niet miepen om 50 cent maar vond het toch wel balen aangezien ik nu zelf papier moet kopen. Ik bestel juist omdat ik lui ben en geenzin heb om naar de winkel te gaan! Verder heb ik wel altijd positieve ervaringen, ook met 2e hands bestellen, paar keer meegemaakt dat ik geen response kreeg, maar verders niet!

Ik had hele goede ervaringen (meestal heel snel bezorgd, zorgvuldig verpakt) tot ik een keer iets bestelde dat niet aankwam. Bol stelde dat het wel verzonden was, prima, maar het was niet bij mij bezorgd, zij konden niet aantonen dat ik het ontvangen had, ik kon niet bewijzen dat ik het niet ontvangen had. Herinnering, aanmaning, aanmaning, incassobureau. Elke keer weer gemeld dat ik de zending niet ontvangen had, tot ik zo pissig werd dat ik vroeg om een bewijs waaruit zou blijken dat ik de bestelling ontvangen had. Vervolgens niets meer gehoord, tot een paar maanden terug, Bol blijkt inmiddels een ander incassobureau te hebben en dat begint weer opnieuw te zaniken. Ik heb geen idee of ze dit door gaan zetten of niet, want zij kunnen niets bewijzen en ik hoef niets te bewijzen (dan hadden ze het maar met 'tekenen voor ontvangst' moeten versturen). Inmiddels sta ik daar wel gesignaleerd als dubieuze klant en kan ik er niets meer bestellen, ook niet als ik direct betaal - maar ik wil alleen nog bestellen bij bedrijven waarbij je moet tekenen voor ontvangst, want dan kun je dit soort gedoe niet krijgen.

De allerbeste internetwinkel.

Ja bol.com is een goede site. Het is echt een eerlijke sitw

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100