waarom gebruikt mijn macbook niet alle ghz van de cpu?

ik heb een macbook pro 15 inch retina met 16 gb ram en een intel core i7 4770 quadcore processor van 2,2 ghz. nou ben ik actief als producer in FL Studio, maar erger me aan een ding helemaal kapot; krakend geluid. dit heb ik eerder gehad op een oude computer, en dit had te maken met cpu; heel veel audio sporen tegelijk afspelen, werd hem gewoon teveel. dat is hartstikke begrijpelijk.

Maar...

nou heb ik via Bootcamp, windows 8 geinstalleerd op mijn macbook en fl studio geinstalleerd. dit werkt allemaal leuk en aardig, maar zodra ik een nummer ga afspelen begint mijn macbook net zoals die oude computer te kraken. als ik vervolgens ga kijken ( terwijl ik mijn fl studio project afspeel ), in Taakbeheer zie ik dat de processor voor maar 26% gebruikt wordt, ram 19% en dat de processor draait op 0,97 GHz!!!

Hoe kan dit
beter nog,

Hoe kan ik dit verhelpen

B.V.D

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe heb je een 4770 in een macbook gekregen? Dat is namelijk een desktop cpu en geen laptop cpu.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is waarschijnlijk een i7 4770HQ.

Antwoorden (1)

Gebruik je Yosemite?
Zoja dan raad ik je aan om te downgraden naar Mavericks als je dit probleem wil verhelpen, dit gebeurt bij wel meer mensen