Hoe krijg je de status en de functiebalk zwart, in safari op een ipod touch 4g ??

Ik wil dit graag weten omdat ik opeens een zwarte balk in safari had

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (2)

Dat is de privé-functie van safari,
Om die te gebruiken moet je naar instellingen>safari> privé modus.
Zet de privé modus aan en je hebt de zwarte balken.
Verder slaat safari in de privé modus geen geschiedenis en cookies op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat komt doordat je de privemodus hebt aangezet. Dat heb ik ook, als je de privemodus uit zet krijg je weer een blauwe balk! De privemodus zorgt ervoor dat de websites die je hebt bezocht geen gegevens van jou bewaren, en de websitegeschiedenis word ook niet bewaard(vandaar privé). Als je het weer wilt uitschakelen dan moet je de privémodus uitzetten, dat doe je door naar je instellingen te gaan, dan naar safari en dan naar privémodus:uit switchen ! Klaar!