Hoe kan ik fonts/lettertypes in MAC verwijderen?

Ik ben pas sinds kort eigenaar van een Apple en heb hiervoor alleen maar Windows gehad, hierdoor zijn een aantal dingen mij nog onbekend. Nu heb ik een aantal fonts gedownload die niet compleet/goed zijn. Nu wil ik ze graag verwijderen, maar ik heb geen flauw idee waar ik dit kan doen. Wie weet mij te vertellen hoe ik dit kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Lettertypecatalogus bevindt zich in de map Programma's (in de Finder kiest u Ga > Programma's). Open Lettertypecatalogus of dubbelklik op een lettertypebestand om lettertypen te beheren of weer te geven.

In Lettertypecatalogus toont de linkerkolom Set de geïnstalleerde lettertypen per categorie. Klik op een categorie om verschillende typen lettertypen weer te geven of klik op "Alle lettertypen" om een lijst met de geïnstalleerde lettertypen weer te geven. De kolom Lettertype in het midden geeft alle lettertypen van de geselecteerde set weer. Het paneel aan de rechterkant geeft een voorbeeld van tekens in het geselecteerde lettertype weer. Bij dit menu kun het lettertypes eenvoudig verwijderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!