Activex, ik wil deze downloaden, free ware, maar als ik dit via cnet wil doen, duizeld het mij van de mogelijkheden.

Kan iemand mij exact aangeven hoe, welke enz. ik moet gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

op sommige websites wordt er soms gevraagd of je activex onderdelen wilt installeren vaak is het bezoeken van een pagina voldoende om activex al te installeren je moet allen effen toestemming geven het is niet een zodanig apart programma dat je het moet installeren via een freeware pagina of zo of via en aparte website java bijvoorbeeld en flash player zijn ook voorbeelden daarvan vaak als je en pagina bezoek zoals spellen site dan wordt er meestal wel opgemerkt dat je geen flash of java hebt en wordt je vanzelf naar de juiste site geleid om het te downloaden dat hoeft meestal 1 keer en daarna wordt er vanzelf geupdate en bijgewerkt activex is eigenlijk met code op webpagina en niet en apert programma dat je moet zoeken op een aparte website je hoeft alleen toestemming te geven en het te downloaden en te installeren

ActiveX zou je eigenlijk niet moeten willen, want dat is hetgeen wat IE zo kwetsbaar maakt voor malware. Gebruik in plaats hiervan bijvoorbeeld beter Firefox als webbladeraar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100