Zou ik het systeem van mijn werkende tablet kunnen kopieren naar mijn "niet"werkende tablet?

Ik heb een "nieuwe"tablet van de intertoys voor 80 euro met alles erop en eraan e-reader, android 4.1, playstore enz... en een tablet met een programma dat lijkt op android. zou ik de werkende tablet bestanden kunnen kopieren en vervangen door de bestanden op de tablet zonder android?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
(het scherm is even groot)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke merken, hier kunnen we niets mee. Ga er in ieder geval van uit dat dat niet kan, helemaal niet als het niet hetezelfde merk is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is een ander merk en ze zijn 2 jaar na elkaar gekocht
Ritsuka
11 jaar geleden
Kan niet denk ik, die goedkope tablets zijn te traag en hebben vaak nep Android
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je wilt dus android installeren op een tablet waar nu een ander besturingssysteem opstaat dan Android?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik wil de goede tablet kopieren naar de slechte tablet met "deels" android. waar wel de achtergronden menu enz.. zijn, alleen geen store.

Antwoorden (2)

Het is mogelijk , als je bijv de sd-kaart van de werkende kopieert naar de naar de niet-werkende sd-kaart of je kan bijde aansluiten op de computer en dan alles kopiëren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja ik wou via usb alles kopieren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mensen dat gaat niet lukken!!!! Als je hulp wil zal ik naar iemand gaan ( miss ken je zo iemand) die wat ervaring heeft met dit soort dingen......en anders kan je het mij wel vragen tot ik zeg dak gek wordt :P........
Ik zal het proberen kort te houden.......android bestaat uit de rom dus het systeem wanneer je tablet aangaat...de bootloader , vanaf daar kun je bv kernel flashen en je recovery......als jij deze dingen behalve de rom...die geeft namelijk aan of je tab werkt of niet.........hebt dan kan je idd een nieuw systeem erop zetten...alleen is elke rom, dus je systeem, speciaal ontwikkeld voor een bepaald apparaat. Om nu alles te kopieren en te plakken..nee dat gaat je met geen mogelijkheid lukken...ik wil je heeeel erg graag verder helpen maar dan moet je ff kijken of je in de bootloader kan komen van die niet werkende tab.. zoek maar iets op internet van hoe dat moet op je tab.....een niet werkende tab heeft namelijk heel vaak gwn een bootloader vanwaar je nieuwe rommel op je tab kan zetten..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben wel hierachter gekomen :
Android version: 1.0.0
Release Codename: REL
API LEVEL: 7
CPU ABI: armeabi
Manufacturer: unknown
Board: trout
Brand: rockchip
Device: sdkDemo
Display: V0.18.ECLAIR.eng.root.20101229.000001
Fingerprint: rockchip/sdkDemo/sdkDemo/trout:2.1-update1/ECLAIR/eng.root.20101229.000001:user/test-keys
Host: forise-2-desktop
ID: ECLAIR
Model: Tablet PC
Product: sdkDemo
Tags: test-keys
Type: user
User: root En bij elke tablet/telefoon werkt de bootloader inkomen anders dus dat word nog wel even proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke....ik denk dat het wel gaat lukken. alleen niet net een kopieren plakken. Je kan een rom heel makkelijk vinden op internet en deze dan flashen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke....ik denk dat het wel gaat lukken. alleen niet net een kopieren plakken. Je kan een rom heel makkelijk vinden op internet en deze dan flashen