Heb een samsung laptop i7 ,stond win; 7 nome primeum op ,en heb er win 8 opgezet ,maar ik ben bepaalde updates kwijt wie kan me helpen ?

laptop samsung i7 stond windows 7 home premium op ,ik denk doe er windows 8 opzetten ,maar nu kan ik de turbodriver nergens vinden en nog andere drivers etc ,weet iemand waar ik die vandaan kan halen ,
M,v,g,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Altijd zoeken bij de fabrikant van de laptop. Ik gok dat de turbo door een stukje software aangepast kan worden en dus geen driver is. Maar wel op dezelfde pagina te downloaden is. Je gaat dus met exacte code van de laptop (sticker/achterkant/rekening/emailfactuur) naar Samsung. http://www.samsung.com/nl/support/main/supportMain.do PC>notebook en dan even goed kijken hoe zij de nummers precies schrijven en een beetje slim zoeken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk goed of alle drivers/software wel w8 compatible is en of deze 32/64 bit is (32bit werkt altijd, 64 alleen als jij w8 64 hebt). Deze computer>eigenschappen om te controleren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank u ,en moet het nummer van de sticker op de achterkant invoeren M,v,g fred

Antwoorden (1)

Alle actuele drivers voor de hardware van de laptop kun je vinden en gratis downloaden op de Samsung support site. http://www.samsung.com/us/support/

Windows 8 kan zelf ook de benodigde drivers ophalen via systeemupdate maar zal waarschijnlijk verouderde of generic drivers installeren. Dan moet je daarna alsnog via de fabrikanten sites naar de nieuwste drivers updaten.