Hoe komt het dat als ik achter mijn computer zit soms sommige tekens als @, -, * etc. het niet pakken?

Soms zit ik achter mijn computer en pakt die tekens als @ en - het niet. Dan krijg ik bijv. het teken ? of $. Weet iemand hoe dat komt? En wat ik er aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik weet niet hoe het komt, wel hoe je het kan oplossen:

Druk tegelijk op je linker SHIFT + CRTL knop en je krijgt weer de goede tekens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat krijg je als je tijdens het (snel)typen perongeluk ctrl+alt ingedrukt houdt.

Dit krijg je ook weg door diezelfde toetsen ingedrukt te houden.

Toegevoegd na 1 minuut:
*Door ctrl + shift in te drukken (dus niet ctrl+alt).