Hoe kan ik mijn foto's terug krijgen?

Ik heb een 2 weken geleden mijn macbook herinstalleerd en toen had ik alle foto's overgeplaatst op mijn USB. Maar als ik nu mijn USB aansluit in de hele usb stick leeg.

Help me a.u.b.

Al mijn belangrijke momenten van de afgelopen jaren stonden erop en die foto's wil ik zo graag terug hebben al die andere dingen maken dan niet zo veel meer uit.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
TurfGraver
6 jaar geleden
Had je stick eerst gecontroleerd?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja je moet gewoon 'lost file retriever mac" googelen ... zie je een puter delete nooit iets maar opent het voor overschrijven ... dan met beeetje geluk staat alles nog op de stick en anders op je macbook

Het beste antwoord

Hoi,

Zoek op google even naar usb recovery software. Belangrijk is wel dat je niks nieuws op je usb zet nu!

Succes
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hey dankjewel ik heb door lang te wachten waren uit eindelijk tevoorschijn gekomen. Ik ga maar is een externe schijf aan schaffen.