Wat is er aan de hand met www.wrts.nl?

Als ik er naar toe ga krijg ik niets te zien behalve de tekst: bad gateway. hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kun je niet oplossen ze zijn waarschijnlijk in onderhoud of update ik kan er zelf ook
Niet op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen hack of iets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neehoor, dit gebeurt wel vaker. Docenten op mijn school hameren er ook vaak nogal op dat je ook je boek mee naar huis moet nemen, omdat wrts nog wel eens spontaan iets aan het onderhoud wilt doen.