hoe stel ik internet in?

bij deze wilde ik xp eraf gooien omdat hij me dvd brander niet herkend en win7 nodig hebt maar hoe stel ik internet weer in na het formateren/instaleren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

windows 7 stelt dat zelf in met drivers op je pc of laptop, hoef je zelf niks voor te doen. mocht het niet gaan even de driver zoeken via andere pc van je lan of wlan , heb al veel pcs geinstalleerd met win7 en nog nooit mis gegaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Windows 7 heeft een wizard om dat uit te voeren bij installatie. Je hoeft dus eigenlijk niets in te stellen of op te zoeken. Bij problemen na installatie is er ook een probleemoplosser die goed werkt in de meeste gevallen. Wellicht dat de link je nog wat informatie kan geven.