Welke Linux distributie lijkt het meest op XP?

Wat voor mij belangrijk is dat het kruisje rechtsboven zit en de taakbalk onderin.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Maar mijn mening is dat ''mint''. Niet helemaal gelijk maar komt wel het meeste in de buurt van windows (niet perse XP maar, daar mee heb je wel de functie's minimaliseren, maximaliseren en sluiten)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had jaren geleden Mint 10? maar na een update zat het kruisje aan de verkeerde kant (zoals apple) Is dit inmiddels met de nieuwe versie hersteld? Want Mint beviel me goed, de kleur was ook mooi.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hem een jaar of 2 geleden nog ens even gebruikt had. Daarna ging ik OEM iso's installeren. Maar zag laatst iets over mint 16 voorbij vliegen (die er behoorlijk strak uitzag) met alle knoppen aan de rechterkant. Ik geloof trouwens ook dat het een instelling was. Hierbij kon je kiezen of dat je min, max en close links of rechts wil hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mint lijkt inderdaad het meest op Windows. Ik heb hem pas geleden nog geinstalleerd. Ook de taakbalk zit standaard onderin en het kruisje rechtsboven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mooi is mijn kennis niet verouderd, scheelt me weer tijd haha.