alle geluid op mijn laptop werken alleen het audiogeluid van mijn webcam niet ik kan de persoon aan de andere kant horen maar zij horen mij niet ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan aan jou liggen maar ook aan de persoon waar jij mee voip! Test het eerst uit met wat anderen mensen als het dan nog niet werkt zou ik ff kijken op de site van je webcam merk en daar de nieuwste drivers downloaden, lukt het dan nog niet kijk of dan allen instellingen goed staan van het voip programma
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misscien moet je je microfoon aanzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke , ik denk dat je iets niet hebt geinstalleerd op je laptop bijv. de nieuwe update`s en dan kun je al in zulke problemen komen je moet maar is op http://support.microsoft.com/gp/geen_geluid_of_audio/nl
kijken daar staat ook veel informatie op!!