tablet wil niet meer opstarten, hoe kan ik dit verhelpen?

ik heb een qware tablet, en die wil niet meer opstarten naar android. hoe kan ik dit verhelpen? ik zat zelf te denken aan rooten want de garantie is er toch al af, maar het punt is dat ik niet weet hoe ik moet rooten.

merk: Qware QW TB-9010

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat gebeurt er dan wel precies? Krijg je een melding?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je kunt ook een soft reset doen! Dat is de tablet uitzetten zonder gegevens verlies door. home button en power button inhouden totdat die uit is. dit kan ervoor zorgen dat er speciale cache wordt verwijderd die het opstarten stoppen. Als je die dus hebt verwijderd door een soft reset te doen is de kans groot dat je tablet weer opstart! Succes
PS

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is resetten de enige optie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je kunt ook een soft reset doen! Dat is de tablet uitzetten zonder gegevens verlies door. home button en power button inhouden totdat die uit is. dit kan ervoor zorgen dat er speciale cache wordt verwijderd die het opstarten stoppen. Als je die dus hebt verwijderd door een soft reset te doen is de kans groot dat je tablet weer opstart!

Succes
PS