Ik wil WhiteCap installeren op mijn computer Maar Windows laat dat niet toe. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Over welke versie van Windows hebben we het?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Home Edition
rose
13 jaar geleden
XP Home Edition?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja
rose
13 jaar geleden
En wat is de precieze foutmelding die je krijgt als je WhiteCap wilt installeren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen foutmelding om precies te zijn.
Wanneer ik me Windows open doet. staat er datik grafische update moet halen, maar ik weet niet hoe en welke :S
rose
13 jaar geleden
Je maakt het niet gemakkelijk. Beschrijf eens stap voor stap wat jij doet, wat er gebeurt en waar het misgaat...
rose
13 jaar geleden
Ik zie het nu net bij het antwoord van Jeroen, je moet je driver updaten. Lukt dat nog steeds niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke in installeer, eerst Whitecap. dat doet het wel. maar als ik me Windows Media Player opent. Werkt Whitecap niet.
En het probleem is dat ik een grafische update moet installeren voor me driver. Maar weet niet welke en hoe.
rose
13 jaar geleden
Weet je het merk en type van je Videokaart?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lukt inderdaad niet om me driver up to daten.
En ik weet niet welke videokaart ik heb.
rose
13 jaar geleden
Ik ben inmiddels maar aan een antwoord begonnen, laten we daar verder gaan...
rose
13 jaar geleden
Is het al gelukt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee toen ik las dat ik everest moest downloaden wist ik niet waarom. en ik weet niet of de websites betrouwbaar, zijn.

Het beste antwoord

Inloggen als administrator, dan gaat het lukken.

Toegevoegd na 2 uur:
Installeer drivermax die zorgt voor de juiste drivers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moeten mijn vragen duidelijker zijn, haha.
Ik bedoel, wanneer ik Windows Media Player aanzet. En op de rechter muisknop klikt op Whitecap. zegt hij iets van dat het niet de juiste schermresolutie heeft.
capthavoc
13 jaar geleden
te hoge of te lage resolutie ?
wellicht kan je videokaart het niet aan ?
misschien driver updaten ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik moet me driver inderdaad updaten, maar weet niet welke driver ik moet nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap er echt niks van :(
Heb drivermax opgezet. maar weet daar ook niet veel van :l
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je maakt daar een account aan, vervolgens start je het op. Drivermax zoekt alle drivers die je nodig hebt en installeert ze voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het klopt ;)

Andere antwoorden (2)

klik met rechts op de setup of installatie programma en kies voor: "Run As administrator".

Dit is noodzakelijk, zelfs als je als administrator bent ingelogd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin met het installeren van Everest Home Edition om te kijken wat voor videokaart je hebt.

Daarna weet je welke driver je nodig hebt, als het goed is...

Dan is het nog een kwestie van zoeken, vinden en installeren.

(wordt vervolgd...)
rose
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Hoe loopt het nu...?