De touchpad van mijn laptop doet raar, zie beschrijving

Ik heb een toshiba laptop, en op de touchpad kan je normaal naar beneden en boven scrollen door op de touchpad aan de zijkant naar beneden of boven te gaan, maar nu kan dat ineens niet meer, hoe komt dat?

Toegevoegd na 1 dag:
hij doet het weet zomaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Mijn zus en mijn moeder hebben ook allebei een toshiba laptop en bij allebei doen ze het niet meer. Ik denk dat het aan de toshiba kwaliteit ligt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjee, pff t is echt vervelend
Probeer de fn toets eens in combinatie met F9
Als dat nieu werkt de driver voor touchpad opnieuw installeren

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je touchpad niet meer kan laten scrollen heb ik nog een tip. De up en down knoppen van je keyboard doen het ook. Misschien wist je het al maar kan me zo voorstellen dat niet iedereen dit (meer) weet. Ze doen het niet altijd exact hetzelfde als een scrollbutton, als je in een tekstvak zit werkt het natuurlijk niet, dan moet je even buiten dat vak klikken.