Het downloaden van de iOS7 Beta 6 (De nieuwste) kan via de officiële Developer website van Apple:
https://developer.apple.com/devcenter/download.action?path=/ios/ios_7_beta_6_w3q8dx/ios_7_beta_6__iphone_4s__11a4449d.dmg

Hier kan je echter alleen aan indien je een registreerde developer bent van Apple.
Indien je dit niet ben hoor je ook geen toegang te hebben tot de Beta.

Zonder je UDID Geregistreerd te hebben is dit dus niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.evad3rs.net/2013/04/ios-7-download-install-links-how-to.html

Hier kan je ook de beta downloaden en installeren via ITunes.
Maar.. Over 2 weken komt waarschijnlijk de final versie uit, waar je meer aan hebt dan een beta.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Installeer nooit een beta. Als ontwikkelaar (die wel toegang tot de beta's heeft) raad ik je het sterk af.

Apple schermt niet voor niets de beta's af van de 'gewone' consument. Het zit vol fouten en is instabiel. Tevens vervalt je garantie als je telefoon raar gaat doen door de software.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt je telefoon eenvoudig herstellen terug naar de laatste stabiele versie 6.1.3 in dat geval.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Downgraden is voor een leek niet het makkelijkste wat er is ;)