Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer goed geluid krijg uit mijn luidspreker? ik hoor nu wel geluid maar ik hoor steeds van die grs grs geluiden.

Je hoort wel wat je moet horen maar er zit een hinderlijke geluid achter gg gg gg.

Toegevoegd na 11 minuten:
het is van me pc
packard bell
het ligt niet aan me luidspreker
ik stop er een oordopje in en hoor het geluid nog zo slecht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Luidspreken van een telefoon?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van mn pc.

Het beste antwoord

Welke luidsprekers heb je? Welke aansluitingen heb je? Is het een Pc, Laptop, Tv of een stereoset?

Ik zou zeggen dat het geruis meestal van een defecte kabelaansluiting komt

Toegevoegd na 14 minuten:
Dan is je 3.5mm plug beschadigt of je geluidskaart. Je kunt je geluidskaart vervangen of voor de zekerheid naar een computerwinkel voor checkup
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt niet toevallig een EAX preset op actief staan?