Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik windows mail metro app herinstaleren op windows 8?

Werk sinds gisteren met windows 8 maar heb perongeluk de mail app gedeinstaleerd ik wil deze graag trug hebben maar kan nergens vinden hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
826

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Klik op je rechtermuis en onder in je scherm verschijnt een balk met het logo all apps, erop klikken en daar moet hij tussen staan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat dacht ik ook maar ik heb prongelijk op reinstall gedrukt en niet op losmaken van start dus hij staat ook niet bij alle apps???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heb ik gevonden in het engels "If you uninstall an app from Start, the app is still available from your device; it is just not shown on the start screen or the Metro UI. You can find it from the Charms Bar and Pin to Start to add it back to the start screen, or to uninstall it. "
Ik denk dat de thread in de bron (bericht #4) je probleem kan oplossen. In het kort komt het op het volgende neer: Start een command prompt als Administrator en geef het volgende commando: "sfc /scannow" (zonder aanhalingstekens). Dit duurt een tijdje, maar hierna is, als het goed is, de Mail app weer op de gebruikelijke plaats te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb het geprobeerd maar de metro mail app komt niet trug :s, nog meer tips?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding