hoe los ik probleem na avast update op?

Afgelopen week was er Avast-update. Sindsdien problemen met diverse sites o.a. Hotmail (outlook.com), twitter etc. etc. Ik gebruik internet explorer 11. Met Google Chrome heb ik deze problemen niet. Echter gebruik ik altijd ie ivm de favorietenlijst en gewenning.

Ik durf Avast er niet af te gooien, bang dat mijn computer op dat moment onbeschermd is en er een virus opkomt. Daarnaast bang dat ik Avast er niet meer goed op krijg.

Iemand een suggestie? Ik installeer alleen de NL-versie. Mijn Engels is te slecht.

Toegevoegd na 2 dagen:
OPGELOST bleek een storing te zijn met IE11. Dat heb ik hersteld en daarmee helemaal opgelost.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probleem zit dus niet in AVAST, maar in de meuk van MS.
Misschien eens Firefox installeren, daar kun je je favoriten en andere zaken heel eenvoudig, tijdens de installatie "importeren" uit IE, dan houd je dus je favorieten, die dan bladwijzers heten. Als ze niet direct in beeld verschijnen even links boven op"beeld" klikken en kiezen voor zijbalk /bladwijzers.