hoelaat is mijn pc opgestart?

ik ben deze week op vakantie, en de rest van mijn familieleden blijven thuis.
bestaat er dus een mogelijkheid voor op een windows 7 pc om te zien hoelaat is pc is opgestart , en hoeft niet maar zal wel handig zijn, welke programma's er allemaal zijn gebruikt?

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Je kunt dit het beste instellen met Family Control van Microsoft. je krijgt dan uitgebreide rapportage mogelijkheden en kan ook instellen vanaf hoe laat de pc aan mag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, als je allerlei log programma's erop gaat zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hiermee kun je het van alle dagen zien. http://forum.mintywhite.com/viewtopic.php?f=24&t=3597
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik altijd doe als ik wil weten hoelang mijn PC al aanstaat is even te kijken naar mijn netwerkkaart. Hoelang staat deze al online? Dat is dus ook de tijd dat mijn computer waarschijnlijk online staat.

Let op: dit werkt alleen als niemand de kabel eruit getrokken heeft of de router gereset is geweest of iets dergelijks. Maar elke vorm heeft wel wat afwijkingen.

Zo is de post hierboven mij wel nuttig, maar dan moet ervanuit gegaan worden, dat als je je computer opstart, je ook daadwerkelijk gelijk inlogt. En dat doet niet iedereen. Zeker niet met servers.

Let dus goed op wat voor data je bekijkt en neem dat mee in je conclusie of het geschikt is voor jouw doeleinden.