Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een video bestand omgezet naar mpeg maar hoe krijg ik ze op mijn usb stick?

Ik heb via http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
mijn video bestand omgezet naar mpeg maar hoe krijg ik ze nu op mijn usb stick zodat ik hem kan afspelen op mijn tv sony bravia. ik ben hier een leek in dus hoop dat iemand dat weet. ze staan nu in stukken en heb ze omgezet dat is gelukt maar weet niet hoe ik ze op mn usb stick krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je stopt die USB-stick in je PC, Dan zie je in je Verkenner dat die USB stick is aangesloten. Ga naar het filmbestand en "sleep" die naar de USB-stick. Klaar is Kees!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je zo gauw niet weet waar je ze heen moet slepen, kun je ook alle bestanden selecteren door er met je muis een kader omheen te slepen, en vervolgens op de rechter muisknop te klikken op een van de bestanden (Zorg wel dat ze allemaal geselecteerd zijn). Je hebt dan de optie om ze naar je USB stick te sturen.

Ik doe alles in het Engels dus ik weet niet hoe dat op een Nederlandse PC zou heten. (Sent to > in het Engels). Maar dan krijg je een menu'tje met alle opties waar je USB stick dan tussen staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Send*

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding