Al eens last gehad van TRA?

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2032663/bejaarde-schiet-op-computer.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Is er iemand die daar geen last van heeft?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou de categorie verplaatsen naar veiligheid mmm ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm tja, 't is vaak 't besturingssysteem welke voor de TRA zorgt :).

Het beste antwoord

Ja, technology related anger, ik heb er vrijwel dagelijks last van.

Vroeger moest ik ook prutsen met klauwhamers, breekijzers, messen, en af en toe een .22 pistooltje dat ik toen had liggen.

Al gauw ging ik beseffen (en werd er ook door mensen in mijn omgeving tegen me gezezgd) dat ik mij TRA niet me zo weinig geweld onder controle kon krijgen.

Ik heb contact gezocht met de Amerikaanse Air National Guard en die hadden nog een sloopmodel A-10 Thunderbolt II (zie 2e link) staan. Daar heb ik het GAU 8 kanon uitgesloopt en op een afuitje gezet, een beetje zoals in onderstaande foto. (Zie ook 3e link als ik me niet vergis met hoe GV deze nu sorteert).

Toegegeven, als ik een gevalletje TRA voel opkomen moet ik eerst met de computer naar de achtertuin waar mijn kanon staat opgesteld (trouwens ook handig tegen potentiële inbrekers, of lastige buren die te luidruchtig aan de barbecue zitten of daarbij rookoverlast veroorzaken). Maar nadat ik een stuk of 200 granaten met verarmd uranium door mijn systeemkast heb geschoten dan ben ik helemaal rustig, daar kan geen meditatie tegenop.

...

Nou even heel eerlijk, nee het gevoel TRA herken ik wel van mensen uit mijn omgeving, maar zelf heb ik het eigenlijk nooit. Het is ook een beetje een vreemde gedachtensprong, je moet op de een of andere manier onbewust het apparaat in kwestie als een soort persoon zien denk ik om er echt boos op te kunnen worden. Dat heb ik niet en misschien dat ik daarom geen TRA heb.

P.S. Helaas heb ik ook geen GAU 8.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Regelmatig last van, maar gelukkig bewaar ik mn pistool in de auto!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, nu weet ik wat ik mankeer, TRA !
Soms ga ik me ook wel eens te buiten aan moeilijk te bedienen electronica.
Kan ik nu in een praatgroepje of is er misschien een behandeling mogelijk door een aantrekkelijke verpleegster ?
Even nakijken of mijn zorgverzekering dit in het pakket heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, best vaak. Ik los dat zo op i.v.m. ontbreken schiet vergunning ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen... Waarom de monitor de schuld geven? 'T is meestal de PC!
Nee, helaas. Ik heb echt van alles gedaan om TRA te kunnen ervaren, maar mijn Mac wil maar niet crashen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar ik ken het frustrerende gevoel van een niet werkend apparaat. De verleiding kan erg groot zijn om het door de kamer te smijten, bij gebrek aan een vuurwapen ;)

Interessant stukje, boeiend om te lezen dat mensen door iets dergelijks volledig door het lint kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarom moet je ook geen Windows gebruiken....

Nooit last van gehad, van dat TRA. Behalve voor mijn "mobiele" telefoon. Als ik een euro had gekregen voor elke keer dat ik 'm op de grond wilde gooien omdat hij weer eens uitvalt, dan had ik mezelf nu een fiat 500-tje kunnen aanschaffen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor mobieltje was dat? Die moet ik dus mijden :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Siemens CX65... Waarschijnlijk probleen met de batterij...
Ja hoor. Alleen heb ik wel de rust om opzoek te gaan naar de oorzaak.

Meestal komt het door tijdsdruk en het niet optimaal functioneren van een apparaat waarvan je afhankelijk bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja wel last van gehad, vroeger wel eens mijn game boy stuk gegooid en balen dat ik deed achteraf haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar meestal reageer ik het af op mijn broertje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was 't zijn schuld?