Is de Iphone 4s op dit moment het nieuwste model iphone?

Ik vraag dit omdat ik hoorde dat er verschillende versies vande 4s zouden zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het enige verschil zat de aantal GB's zijn en de kleur. Dus ja, dit is de nieuwste versie van de iPhone:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

JA de Iphone 4s is het allernieuwste model van Apple, het is de opvolger van de 4, deze heeft het zelfde uiterlijk maar bevat een snellere processor, een betere camera, betere antenne,goedwerkende spraakherkenning, enzovoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb hier de 4s en de oude 4.

Het verschil is er bijna niet.

Ik zou wachten op de iphone 5.

Of een gewone 4 kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPhone 4S is het nieuwste model. Men zegt dat er geen verschil is tussen de iPhone 4 en de iPhone 4S. Dit is er wel degelijk!

Uit verschillende tests is gebleken dat de iPhone 4S veel sneller is dankzij zijn nieuwe processor die tevens in de iPad 2 zit.

Daarbij heeft iPhone 4S ondersteuning voor Siri wat ook een leuke functie is.

De camera van de iPhone 4S is beter wat de mogelijkheid geeft om te filmen in FullHD.

Ook heeft de iPhone 4S de optie om gebruik te maken van een super snel netwerk, momenteel gebruiken wij nog 3G maar met het oog op de toekomst is dit iets moois.

De iPhone 4S heeft ook een betere videokaart wat resulteert in mooiere grafische beelden.

Kortom: als je een nieuwe iPhone wilt aanschaffen zou ik de iPhone 4S nemen.