hallo ik wil graag op een computer(virus)in veilige modus met oprachtpromt om via hier een herstel punt te selecteren werkt dit en hoe moet het?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
lukt het niet via gewoon veilige modus ?
start programma buroaccesoires
systeem werkset
systeemherstel ?

Antwoorden (2)

dat lukt volgens mij niet als je al geen veilige modus kan bereiken met "gewoon beeld"
probeer een virusscanner
malware scanner
in veilige modus met netwerk verbinding kan je wel via internet MBAM downloaden en installeren.
capthavoc
12 jaar geleden
Wanneer je de veilige modus niet kunt bereiken is dat niet mogelijk volgensmij.

Daarnaast kun je, mits dit wel mogelijk mocht zijn, wel een herstelpunt maken maar daarmee is het virus nog niet verwijderd, let daar op! Je moet de computer doormiddel van een virusscanner op voledige schone installatie van Windows verwijderen.

Met deze AVG kun je de zonder dat de computer Windows boot het virus verwijderen:
http://www.avg.com/ww-en/avg-rescue-cd