Niks, je kan hem gebruiken tot 15-1-2013, wat er gebeurd met updates weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt het niet meer opstarten tenzij je een licentie koopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je dat aantonen met een bron? Er staat gewoon een geldigheidsdatum (15-1-2013) voor windows 8 voor zover ik weet. Ook zou het betekenen dat als je geen internetverbinding hebt je win 8 gewoon zou kunnen gebruiken. (hoe weet w8 cp anders dat de RTM versie er is.