Kan ik als 17-jarige al onder de zonnebank?

Ik vroeg me af of ze er moeilijk over doen als je nog geen 18 bent en onder de zonnebank wil??
Ik ben nog geen 18, maar over 4 maanden wel!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10.4K

Antwoorden (2)

Tegelijkertijd met de invoering van de nieuwe Europese norm is de leeftijdsgrens voor het gebruik van zonnebanken gesteld op 18 jaar. Gebruik van zonnebanken door jongeren is dan ook niet toegestaan in SVZ-studio’s. Dus als 17-jarige kan het niet. Trouwens heel soms letten ze niet op de leeftijd als je er maar een beetje volwassen uitziet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik ging enige tijd geleden met mijn dochter die destijds 17 was en zij werd geweigerd. Een goede zonnestudio zal hier zeker op letten en om id vragen