hoe krijg rook lucht uit me haar zonder te wassen?

ik heb hele leuk kennise en kom daar nu geregeld over de vloer maar ze roken giga erg binnen.
Mijn haar is knal rood en kan niet elke dag wassen omdat de kleur dan heel snel uit is, maar ik wil ook niet met haar na werk wat ruikt naar rook...
maar wil ook nog graag op bezoek kunnen bij ze....
iemand een idee hoe ik me haar fris kan late ruiken zonder te wassen zo dat nog wel op bezoek kan blijven gaan en fris op werk kan komen?

Sorry voor de schrijf fouten, ik heb dislektie.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
35.8K

Het beste antwoord

Koop een doos droogtrommeldoekjes. Neem zo'n doekje en wrijf ermee door je droge haar. De stank verdwijnt en er komt een lekker frisse geur voor in de plaats.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dit meen je niet XD wat een idee :P hoe kom je er op!!! ik ga zeker proberen!!! dankje :D
Amadea
8 jaar geleden
Dankzij Marja van Troskompas!

Andere antwoorden (1)

even lekker uitwaaien buiten. dan is het grootste deel van de rooklucht zo weg.
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Dat is niet waar. Na een flinke fietstocht door de frisse buitenlucht en een nacht slapen ruik je het de volgende ochtend nóg.
Cryofiel
8 jaar geleden
Klopt, Amadea. AlphaLimaSierra, kan het zijn dat jij een roker bent, of anders een meeroker? Je ziet namelijk meestal dat het de rokers zijn die echt denken dat "even goed uitwaaien" voldoende is. Voor de roker geldt dat misschien wel, voor de niet-roker ab-so-luut niet.
AlphaLimaSierra
8 jaar geleden
ben idd een meeroker. dit zal mijn reukvermogen vast aantasten. echter de frisse wind zorgt er xeker wel voor dat een deel van de stank zal verdwijnen, zonder dat je rare poespas hoeft toe te passen. wat trouwens nog viezer is dan rooklucht is de rooklucht proberen te verbloemen met een "lekker luchtje"zoals parfum. krijg je een hele vieze melange van.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik kan ieder geval proberen! bedankt voor tip en de waarschuwing van de parfum :p was al bijna van plan te gaan doen.
Cryofiel
8 jaar geleden
Uitwaaien helpt inderdaad enigzins - maar slechts een klein beetje, althans voor de niet-roker. Wat je wel merkt is dat de stank die Amadea beschrijft een andere stank is dan de oorspronkelijke rookstank. Ik denk dat bepaalde componenten beter uitwaaien dan andere. Maar elke beweging van je haar verspreidt ogenblikkelijk deze stank. Hetzelfde geldt voor je kleding: zodra je de kleding van de vorige dag aanraakt, komt ook daar een lucht af die ervoor zorgt dat je die kleding direct in de wasmand gooit. Parfum maakt het inderdaad erger.