Welke mannen facewash heeft korreltjes die je op je gezicht kan voelen 'scrubben'?

Ik ben opzoek naar een facewash waarvan je de korreltjes echt op je gezicht 'voelt'. Wie weet welke facewash dit heeft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Een facewash en een scrub zijn twee verschillende producten; een facewash gebruik je 2x per dag om je huid te reinigen en een scrub gebruik je 1 á 2 keer per week om dode huidcellen te verwijderen.
Als je een dunne huid hebt of last hebt van actieve acne, dan kun je beter niet scrubben.
Je vraagt om een scrub met voelbare korrels; Shiseido, Kyoku, Clinique, Biotherm of l'oreal men expert zijn merken die dat hebben. Er zijn er ongetwijfeld nog meer, in verschillende prijsklasses, daarom kun je je beter even laten voorlichten in een parfumerie. Daar kunnen ze ook je huidtype bepalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tyro quick face wash. Heeft niet de korrel wel de werking, is daarom beter voor de huid omdat je die niet beschadigd. Dankzij de exfoliërende werking verwijdert de Face Wash de dode huidcellen die het huidoppervlak verstoppen. Door een kleine hoeveelheid op de huid aan te brengen en met vochtige vingertoppen de huid te masseren wordt de mannenhuid optimaal gereinigd. Afnemen met lauw water of lotion. Dit bevordert tevens het vrijkomen van ingegroeide haartjes. Ook makkelijk te gebruiken in de douchecabine!

http://www.visagiepro.nl/121-Verzorging/150-Mannenverzorging/Tyro-Quick-Face-Wash-150-ml.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een speciaal mannenproduct is niet nodig.
Kijk voor een scrubcreme met het ingredient "sodium laureth sulfate"
Dan heb je een scrub en een reiniging ineen.