Iemand ervaring met benzoylperoxide hydrogel 5%?

Ik ben ong 4 weken geleden begonnen met benzoylperoxide hydrogel 5%.. ik was al gewaarschuwd dat ik sowieso 2 weken vol moest houden.. mijn houd zou dan erg droog en schilferig worden.. nou 4 weken later is mijn huis nog steeds erg droog en erg schilferig, het ziet er niet uit. Wat moet ik nu doen? stoppen of doorgaan met het smeren (ik smeer er 's ochtends dagcrème op) ik wil zo graag een mooi huidje. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (2)

Je moet echt even de tijd geven hoor,deze creme heeft wel even nodig om je huid weer goed te krijgen.Toch vraag ik mij af of die dagcreme wel goed voor je huid is ,werkt dat niet een beetje tegen die hydrogel? ,daar zou ik toch even naar informeren of dat samen kan.
Ik wens je binnenkort een mooie huid.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door die dagcreme worden de velletjes minder ;)
Bedankt!
ja! Net gekocht en ik gebruik het nu ongeveer een maand ofzo. Het resultaat bij mij is echt geweldig! Ik had altijd een vette huid met heel veel mee-eters en puistjes maar nu heb ik een best egale huid. Zelf had ik niet gedacht dat het echt zou werken want ik had alles al geprobeerd, maar dit raad ik je echt aan. Wel voordat je de crème aanbrengt even een goede laag vette crème op de huid smeren want het droogt je huid wel uit. En als je het er op smeert, vlak voordat je gaat slapen, even wachten tot dat de crème is opgedroogd, het heeft namelijk een blekende werking op textiel. (voor als je met je hoofd op je kussen wil gaan liggen ) De crème alleen op de plekken van de puistjes smeren want het droogt je huid echt uit.
Ik weet niet of de crème ook goed is voor je huid want ik had er echt alles voor over zodat het weg was, maar ik denk niet dat het slecht is, het droogt de huid alleen uit.
In het begin een beetje wennen maar het resultaat is goed! (hopelijk ook voor jou )

Toegevoegd na 1 minuut:
Je huid dus echt laten wennen aan de crème en veel vette crème onder de benzoylperoxide aanbrengen. Geef het de tijd.