Ga naar de inhoud

Eloise van Oranje gezicht van parfum Viktor & Rolf ‘Flowerbomb Tiger Lily’

Update:
Eloise gezicht Tiger Lily Viktor&Rolf Fragrances

Eloise van Oranje, de ondernemende 21-jarige gravin, is het nieuwste gezicht van het parfum ‘Flowerbomb Tiger Lily’ van Viktor & Rolf Fragrances. Best een indrukwekkende prestatie voor de jonge prinses en pleitbezorger van positieve verandering. Vrijdag opent ze ook haar winkel. Zal ze haar parfum daar ook dragen?

Prinses wordt het gezicht van wereldberoemd parfummerk

Bekijk hier de foto’s en videobeelden van de fotoshoot en lees verder >>

Eloise geeft een exclusieve blik achter de schermen door foto’s te delen van haar fotoshoot bij het wereldberoemde modeontwerpersduo. Ze is het nieuwste gezicht van de Viktor & Rolf Fragrances -lijn met Flowerbombs en staat nu in het rijtje van beroemde sterren.

Zoals de bestsellerschrijfster Emily Ratajkowski van onder andere het boek My Boy >>

En de Amerikaanse actrice Anya Taylor Joy >>

Viktor & Rolf: eerbetoon aan zonnige dagen en ongetemperde natuur

Eloise van Oranje schittert als het stralende nieuwe gezicht van een wereldberoemd merk. De 21-jarige gravin, bekend als influencer op Instagram en TikTok, kan Viktor & Rolf Fragrances aan haar indrukwekkende portfolio toevoegen.

Het Nederlandse ontwerpduo lanceert het parfum ‘Flowerbomb Tiger Lily’ als een eerbetoon aan zonnige dagen, een zongebruinde huid en ongetemde natuur. En daar past Eloise in het plaatje. Eloise deelt exclusieve blikken achter de schermen van de betoverende fotoshoot op haar sociale mediakanalen, waar ze haar nieuwe rol als gezicht van de zomerse geur omarmt.

De jonge gravin, dochter van prins Constantijn en prinses Laurentien, heeft niet alleen een passie voor de schijnwerpers maar zet zich ook gepassioneerd in voor duurzaamheid. Via haar kanalen roept ze haar omvangrijke volgersschare op om bewust tweedehandskleding te omarmen.

Eloise’s winkel My Lima Lima opent vrijdag 2 februari haar deuren

Samen met haar moeder Laurentien heeft Eloise het online platform ‘My lima Lima‘ opgericht, waar hoogwaardige tweedehands items verkrijgbaar zijn.

De fysieke winkel in Den Haag opent haar deuren vrijdag 2 februari >>

Royal influencer voor positieve verandering

Hoewel ze haar rol als influencer ook in de campagne van Viktor & Rolf graag speelt, gebruikt ze het ook om klimaatproblematiek en duurzaamheid aan de kaak te stellen. Opvallend is wel dat Eloise – nog niet zo lang geleden – vroeg voor wat minder bemoeienis in haar leven. Lees daar meer over in het artikel dat wij eerder publiceerden: Eloise vraagt om rust en ruimte ondanks ruim 400.000 volgers.

Meer over: