Hoe komt het dat mijn geurstokjes droog blijven ?

De stokjes van mijn geurverspreiders blijven altijd droog. Net of ze de vloeistof niet opnemen tot bovenaan.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
2.2K
Amadea
7 jaar geleden
Draai je ze wel af en toe om?

Antwoorden (2)

Dat kan zo zijn omdat je geurstokjes niet goed in het potje zitten, of misschien heb je die pas net?

wat ik soms doe is het dopje van het potje verwijderen en daarna kan je de stokjes er beter in doen. Of pak je een klein kommetje en doe je het daarin?

Toegevoegd na 37 seconden:
(ik hoop dat je hieraan wat hebt)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nou de stokjes zitten tot de bodem erin en heb het al weken in huis staan
Het is mij opgevallen dat de geurstokjes van bijvoorbeeld de Action echt troep is. Deze blijven droog geven geen geur af en de olie gaat niet op. Goedkoop is blijkbaar duurkoop. Ze kostten €2,-

Ik heb laatst bij AH een doisje gekocht van het merk Bolsius. Deze doen het goed. Heb de stokjes niet om hoeven draaien en de olie ging langzaam op. De geur bleef lang hangen. Deze kostten ongeveer €6,-