Ik heb 1000 jute zakken nodig (om te lenen voor een symposium), hoe kom ik hier zo goedkoop mogelijk aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gratis gaat je niet lukken. 1000 jute zakken vereisen dat iemand daarvoor de opslagruimte heeft, de verzendkosten betaald. bovendien... Je krijgt er geen 1000 terug. Misschien 900. Dus de ontbrekende 100 zul je alsnog moeten bijbetalen. Idee is leuk. Uitvoering is slecht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sinterklaas Toegevoegd na 1 minuut:
Zaken waar ze veel met sinterklaas bezig zijn bedoel ik natuurlijk. Die hebben altijd een hoop over. Als je het puur en alleen tijdelijk nodig hebt zou je ook de grote winkelcentra kunnen vragen of je mag lenen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien Blokker of Hema (hoofdkantoor) bellen, die hebben waarschijnlijk nog wel zakken van Sinterklaas over?
En anders boerderijgroothandels proberen?
Succes!

Antwoorden (2)

Hier kun je ze kopen voor vanaf 60 cent maar omdat ze ook tweedehands zakken hebben zou ik ze benaderen en vragen of je ze mag lenen of huren: http://www.marktnet.nl/agrarisch/diversen/jute-zakken-jutezakken-nieuw-gebruikt-507950.htm

Hier zijn ze 50 cent: http://bouw.tweedehands.net/tuinplanten/jute-zakken4.html

Ik denk dat als het je niet lukt om ze gratis te krijgen je ze gewoon daarna weer moet proberen door te verkopen of terug te verkopen aan de verkoper (dus ook een vorm van huren met een meerprijs).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bruikbaarder dan mijn Sint-zakken. + dus.
Je kan ze enkel maar kopen,en spotgoedkoop zijn ze nu ook weer niet:kijk eens op volgende webwinkel:
http://www.duboshop.nl/index.php?item=&action=page&group_id=10000036&lang=NL
fremar