Wie weet een olieKACHEL onderhoudsmeneer in de buurt van Rijen?

Kachel is al schoongemaakt maar blijft roeten en stinken. En t wordt steeds kouder!

Toegevoegd na 2 uur:
ik heb al internet enz geprobeerd en installateurs gebeld maar die doen alleen cv ketels.
ik hoop echt dat iemand een monteur kent hier in de buurt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Het beste antwoord

Ook een echte schoorsteenveger wil wel is verstand hebben van een oliekachel.

Je klachten duiden op een slechte verbranding, dit kan komen door een vuile luchtinlaat, daar zeg je van dat hij geheel gereinigd is dus blijft er eigenlijk maar weinig over en dat is het vegen van de schoorsteen en komt de slechte verbranding doordat de kachel de verbrandingsgassen niet kwijt kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan een plaatselijk loodgieters- of installatiebedrijf proberen. Het ene bedrijf zal het wel doen en het andere weer niet. Is gewoon een kwestie van vragen. Als je dat bij Google intypt, vind je wel wat in Rijen. Je kan ook je "klus" op marktplaats zetten en dan kijken of er dan gereageerd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens in de gele gids.
burgos