Bestaat er een deuren systeem die dicht gaat na een bepaalde tijd?

Ik zoek een deur of systeem die er voor zorgt dat de deur na paar minuten weer automatisch sluit bestaat dat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag het wat kosten?
Hoeft ie alleen maar te sluiten, na een bepaalde tijd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluiten in de zin van dichtgaan of in de zin van afsluiten, op slot gaan?

Antwoorden (1)

Een ouderwetse mechanische deurdranger. Dat is een soort arm met een veer die de deur een poosje openhoudt, zodat je er bijvoorbeeld met je fiets doorheen kunt. Na korte tijd, een minuutje ofzo, trekt de veer de deur weer dicht en in het slot. Dit systeem kom je vaak tegen bij de ingang van een portiek van een flat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een minuut is lang, dat zijn elektrische drangers.
burgos
12 jaar geleden
Er zijn systemen te koop bij de gamma,enz,waar de deur als hij bijna dicht is,gelijk in het slot trekt.Zijn niet eens duur,wij hebben ze zelf ook, maar weet ff niet hoe ze heten, maar in een d,h zaak kunnen ze jou ongetwijfeld helpen.
Suc6