Is er een site waar je,als je gaat verhuizen, je adresgegevens kan doorgeven,zodat automatisch aan meerdere instanties en mensen kan melden?

Ik ga verhuizen naar een andere gemeente. Nu zoek ik een site om deze wijziging door te geven, zodat ik niet alle instanties en vrienden hiervan 1 voor 1 op de hoogte moet stellen. Er schijnen wel sites te zijn, maar ik kan ze niet vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Antwoorden (4)

Ik denk via DigiD
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan je via post.nl doen.
ronron1212
11 jaar geleden
Als je op het postkantoor een verhuisbericht haalt zijn er al veel instanties die van je verhuizing weten. Privé personen zul je nooit bereiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn geen postkantoren meer en ik denk dat dit gewoon online moet, zie het vorige antwoord.
die kan via je gemeente of via de bank waar je bij zit je bank kan een mail sturen na maandenlijk ze betalingen anders zou je ook nog via automatische verhuisberichten kunnen kijken succes