Mijn kidde fyrnetics brandmelder houd niet op met piepen, wie helpt mij?

Elke 30 a 40 seconden klinkt er een piepje. Ik heb dit eerder gehad, toen was de batterij leeg.
Ik heb deze nu vervangen maar het piepje blijft.
(alleen het groene lampje brand)

Wie helpt mij?!

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
25.9K

Antwoorden (5)

Probeer de nieuwe batterijen eruit te halen en er weer in als dat niet werkt zou ik morgen gelijk een nieuwe halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk toch echt dat je 'nieuwe' batterij toch ook leeg is. Dat komt wel eens voor.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een nieuwe, heb m gister gekocht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch denk ik ook dat de beste kans een lege batterij is. Probeer even een andere batterij.
druk de test knop even een paar seconden in
je hoort het alarmsignaal en dan zal die zich resetten
Bronnen:
12 jaar geleden
Misschien zit je batterij er verkeerd om in.
Doe ik ook wel eens als ik mijn bril niet op heb :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het komt voor er nog rest spanning in de melder blijft zitten dit kan je verhelpen door de batterij er uit te halen en op de test knop te drukken tot hij niks meer doet dan de nieuwe batterij er in en weer op de test knop drukken de melder zal zich nu helemaal resetten.

Ook kan het zijn dat de melder vol stof zit dan willen dit ook wel is doen. Even uitzuigen wat je eigenlijks maandelijks moet doen resetten en hij zou het weer moeten doen.

Werkt dit allemaal niet zou ik nog is een andere batterij proberen het komt wel is voor dat er nieuwe batterijen zijn met een iets te lage spanning en dan piept hij ook. Het beste kan je duracell batterijen gebruiken.

Blijft het probleem dan nog een nieuwe kopen niet te lang mee wachten het kan wel je leven redden!!!

Wel even goed kijken voor een nieuwe welk type je hebt volgens mij heb je namelijk een geschakelde rookmelder dan moet het wel dezelfde zijn anders werkt het niet meer.

Meer info vind je op onze site

succes

Brandpreventie Noord