Hoe verwijder ik snel en makkelijk een dennenhaag?

Wij hebben aan 2 kanten van onze tuin een dennenhaag die veel licht en zon wegneemt, wij willen die dus zo snel mogelijk weg, maar hoe??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

kettingzaag => Boompjes kappen. Met een graafmachintje de stompen uit trekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel overleggen met de buren hoor.
Die willen dan misschien wel helpen.

Snel en gemakkelijk zal het niet gaan.
Al die bomen omzagen en vervolgens alle wortels verwijderen is een heel karwei.

Toegevoegd na 38 seconden:
Laten doen door een professioneel tuindersbedrijf is het snelste en gemakkelijkste.

Bel er een paar in je omgeving voor een offferte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
samenwerken is de code voor zo'n probleem. Het is heel wat werk alle struikjes die de haag vormen te kappen en uit te graven. De beste oplossing is om alle buren en vrienden en kennissen te vragen mee te helpen. Maak het gezellig met een lekker kopje koffie tussendoor en een punt taart voor iedereen. Met veel motivatie en veel medewerkers is zoiets vrij snel klaar.

Wij dachten een hele grote klus aan ons rieten dak te hebben toen het opnieuw gedekt moest worden, maar met hulp van kennissen en buren was het riet er in een dag af. veel succes!!!