Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er zit doorzichtig plakplastic op het raam,hoe kan ik dit er weer afkrijgen?Als ik een beginnetje heb brokkelt het weer af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je zou stickeroplosser van HG kunnen gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een flesje stickerverwijderaar en doorweek het plastic daarmee. (goed laten intrekken). Vervolgens kun je met een (scheer)mesje de folie verwijderen. Doe het wel rustig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik een föhn om het plakplastic te verwarmen en tegelijkertijd een glaskrabber om de plakplastic te verwijderen. Het plakplastic wordt door de warmte soepeler. Ook brokkelt het dan niet meer af.

Bij mij ging dit perfect.

Succes !

Toegevoegd na 1 minuut:
En...'t is gratis. (Op de stroom na dan natuurlijk)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo is de min weggewerkt. Snap niet waarom je die kreeg.
Je gaf een perfect antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach. Geef ik nog maar een plusje. Is het goede antwoord. Maar waarschijnlijk zitten er op GV mensen die alleen maar minnetjes uitdelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de +jes...
burgos
12 jaar geleden
+ ook van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ ook van mij. gebruik geen stickerverwijderaar want dan blijft de lijm aan het raam hangen. door schade en schande geleerd. fohn is de beste manier
Ivana
12 jaar geleden
Plus
Probeer eens eerst even met de haardroger niet op de heetste stand, dan heb je al meteen dat het plastic soepel word en niet afbrokkelt. Succes .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding