Waar kun je betaalbare verduisteringsgordijnen van 3 meter lang kopen?

Een lengte van 3 meter is erg moeilijk te vinden zeker in verduisteringsstof!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Leen Bakker en de Hema. Bij Leen Bakker betaal je alleen voor de stof. Het op maat maken is gratis.
Maar als je wat handig bent naai je er zelf een paar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wij hebben een gordijnen aak in Rotterdam,( ik probeer geen reclame te maken hoor), maar daar kan je gewoon op maat af laten knippen en eventueel laten maken als je wilt, hoeft echt niet duur te zijn daar. Maar je kunt beter geen goedkope kopen, dan heb je heel vaak dat als je er perongeluk met iets scherps langs gaat al snel beschadigingen ;)

Maar als je niet buurt woont en het niet zoveel uitmaakt dat je het niet zelf kan zien en voelen en het hoeft niet gemaakt te worden, kunnen ze het ook gewoon opsturen natuurlijk :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Hema! (althans als ze een gordijnenafdeling hebben)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de markt .