Ik heb maar 1 rechte 'wand' in mijn keuken, en dat is de deur naar de bezemkast. Ik wil hier wat mee doen. Heeft iemand nog een leuk idee?

Bijv. een magneetbord of een spiegel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (10)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beschilderen met afbeeldingen van heerlijk voedsel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beschilderen met schoolbordverf. Kan iedereen er wat leuks erop zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klimwand voor de kids. Hou je ze lekker rustig als je bezig bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak achter de deur een kast in de vorm van een soort letterbak in het formaat van de deur. Dus 180cm hoog, 80cm breed en bijv. 15cm diep. Zet onder de 'kast' wieltjes en monteer de kast aan de deur. Zo komt de kast naar buiten als je de deur open doet.

Het creert enorm veel bergruimte voor spullen die je in de keuken vaak nodig hebt, het staat mooi uit het zicht en ook nog donker. Als je dan ook nog een schakelaar maakt waarmee automatisch licht op de kast schijnt als je de deur opendoet, is t helemaal perfect.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit wilde ik ook antwoorden...+
Verf hem met magneetverf en daarna met schoolbordverf, leuk met een gekleurde "lijst"er om heen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beplak het met fotobehang! Zo creeer je diepte en rust.
Er zijn talloze maten en modellen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet er het woord "TOILET " op, iedere keer weer lachen als je iemand op bezoek hebt die nog niet eerder bij je is geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan er een hele grote plaat hout of mdf van 1 of 2 centimeter dik op schroeven en deze leuk behangen of schilderen, en vervolgens helemaal vol hangen met allerlei fotolijsjes, uitgeknipte stripjes, plaatjes, foto's, concertkaartjes, bierdopjes enz.
De plaat hout beschermt je deur tegen de vele kleine spijkergaatjes, en in de naad tussen de plaat en de deur kan je weer verschillende plastic bloemen steken.
Als je 't zat bent hoef je alleen de plaat er weer af te schroeven en heb je weer een saaie (nette) deur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behangen met hierop een leuke foto van vakantie of iets dergelijks.