waar kan je een klein whiteboard kopen?

Ik zoek een klein whiteboard, ben al in diverse winkels geweest maar ze hebben alleen grote als ze ze al hebben. Ik zoek ongeveer 30 x 30 cm.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.4K

Het beste antwoord

Office center heeft ze in allerlei maten. Ook klein zoals jij wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Soms heeft de action ze, of een boekwinkel zoals de Bruna. Je kunt ook een cadeauwinkel proberen
anneliez
12 jaar geleden
'K heb er hier thuis een hangen van 30x45cm. Als ik me goed herinner, komtie van de Accion.

Toegevoegd na 39 seconden:
accion-action.
12 jaar geleden
Ikea heeft ze ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Speelgoedwinkels en ik heb ze ook wel eens gezien bij de Expo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig heb ik er een maand geleden twee voor mijn werk gehaald bij de V&D. Daar zitten ze standaard in het assortiment.Ze hebben verschillende maten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kwantum en leen bakker