Wat is de beste manier om een grand foulard over de bank te spannen?

Ik krijg het namelijk niet voor elkaar :-(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
3K

Antwoorden (4)

die rotdingen zitten nooit zoals je wil :(
zorg in ieder geval dat hij ruim genoeg is, zodat je de hoeken aan de zijkant van de bank bij elkaar kan knopen.
12 jaar geleden
Een foulard wordt niet gespannen maar gedrapeerd; gooi hem er van royale afstand overheen, als hij niet mooi valt overnieuw proberen, als hij te klein is een grotere kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
evt de hoeken vzv van elastiek. Dit wel vastnaaien. Zo doet mijn mama dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had jaren geleden ook een grandfoulard over mijn bank en heb toen een lat genomen en die tussen rug- en zitkussens geduwd. Aan de zijkanten zowel voor als achter banden gestikt en die knoopte ik dan per kant aan elkaar. Al met al hield ik het geval een klein beetje in bedwang, maar toen we er geld voor hadden toch maar een nieuwebank gekocht.