Ik ben opzoek naar een kleine koelkast, iemand een idee waar je die kunt krijgen? richtprijs zo'n 40 euro

Liever niet hoger dan 60 centimeter, breedte doet er niet veel toe.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Mediamarkt heeft ze staan. In ieder geval in Zwolle wel. (maar ik weet natuurlijk niet waar je woont en ga er vanuit dat de overige media markten deze ook hebben) Deze zijn vaak wel wat duurder.

Anders op marktplaats kijken, staat ook genoeg moois op, ook al is het vaak 2e hands. Deze zul je voor die prijs kunnen regelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Marktplaats niet hier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor deze nuttige toevoeging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef ik er een + voor, was je vergeten :)
Probeer een 2e hands witgoed winkel. Die hebben vaak goed en goedkope spullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij campingzaken hebben ze ook vaak van die kleine koelkastjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens op marktplaats
daar staan er heel veel op,
voor weinig geld...