Waar kun je 'steunpootjes' voor meubelen kopen? (Zie uitleg)

Wij hebben een houten vloer in huis, en deze is door ouderdom etc. niet helemaal waterpas meer overal. De vloer 'werkt' een beetje. Nu hebben we onlangs nieuwe meubelen gekocht en na een paar maanden zien we dat bijvoorbeeld bepaalde planken al wat doorbuigen. (Mede door misschien wat te zware belasting)

Voor het tv-meubel zat er standaard al een soort 'stut' bij. Dat is een plastic pootje wat je in het midden van het kastje zet. Dus om het midden van de kast te ondersteunen. Het pootje kun je stellen.

Nu heb ik de leverancier gebeld, en ook bij de bouwmarkt gekeken, doch niemand weet of zoiets ook los te bestellen is.

Hebben jullie een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Vraag eens bij een beddenzaak. De meeste bedden hebben in het midden een steunpootje. Sommige kun je zelfs in hoogte stellen. Zij zullen die dingen vast wel los verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoek eens op Internet op 'stelpoot'. Te kust en te keur.....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon gezien bij karwei & Gamma!!
bij tafelpootjes &bank enz ff kijken