Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor soort tafelkleed te gebruiken voor knutselen?

Ben met de kinderen wel eens aan het knutselen en zoek een goede oplossing voor de bescherming van de tafel. Gebruikte een keer een plastic tafelkleed van mezelf, maar daar ging de vingerverf toch weer niet goed vanaf, zonde dus. Daarna kranten eronder gelegd, maar die verschuiven weer steeds.
Wie heeft er tips wat hier het best voor te gebruiken is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Koop bij de Action een tafelkleed (€1,50) en gebruik deze als ''knutselkleed'', een kleed die je alleen gebruikt bij het knutselen. Omdat dat kleed bijna niks kost, lijkt me dit wel een goede oplossing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wegwerpkleed is wel zo handig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zijn inderdaad praktisch en nu met kerst hebben ze vaak bij zeeman en trekpleister van die dunne plastic kleedjes voor 1 a 2 euro.
Ik gebruik altijd transparante tafelzeil van de blokker, gaat er makkelijk af en kost bijna niets.. voor 2 meter betaal je ongeveer 2,50 euro, en daar kan je echt lang mee doen..

Toegevoegd na 49 seconden:
ze zitten op een rol, en je kan de lengte zelf bepalen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik dik behang, uit de opruiming van de bouwmarkt, vaak in leuke kleuren te verkrijgen en dus gemakkelijk op maat te snijden omdat het op rol zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding