Wat voor soort tafelkleed te gebruiken voor knutselen?

Ben met de kinderen wel eens aan het knutselen en zoek een goede oplossing voor de bescherming van de tafel. Gebruikte een keer een plastic tafelkleed van mezelf, maar daar ging de vingerverf toch weer niet goed vanaf, zonde dus. Daarna kranten eronder gelegd, maar die verschuiven weer steeds.
Wie heeft er tips wat hier het best voor te gebruiken is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
2.6K

Het beste antwoord

Koop bij de Action een tafelkleed (€1,50) en gebruik deze als ''knutselkleed'', een kleed die je alleen gebruikt bij het knutselen. Omdat dat kleed bijna niks kost, lijkt me dit wel een goede oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wegwerpkleed is wel zo handig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zijn inderdaad praktisch en nu met kerst hebben ze vaak bij zeeman en trekpleister van die dunne plastic kleedjes voor 1 a 2 euro.
Ik gebruik altijd transparante tafelzeil van de blokker, gaat er makkelijk af en kost bijna niets.. voor 2 meter betaal je ongeveer 2,50 euro, en daar kan je echt lang mee doen..

Toegevoegd na 49 seconden:
ze zitten op een rol, en je kan de lengte zelf bepalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik dik behang, uit de opruiming van de bouwmarkt, vaak in leuke kleuren te verkrijgen en dus gemakkelijk op maat te snijden omdat het op rol zit.