Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een kinderkamer maken met een strand thema..waar vind ik leuke accessoires?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Interieur
1.4K
bamibal
7 jaar geleden
Riviera Maison
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op de Waddeneilanden en langs het strand. Wandelen en jutten. Schelpen zoeken, boei, gekleurd touw en netten en nog veel meer... in de wasmachien meedraaien. Vuurtoren op de muur schilderen ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Eventueel kun je bestellen via internet. Bij de bronvermelding vind je een link. Hier hebben ze voor weinig geld zulke leuke dingen. Dus kun je voor hetzelfde geld veel meer kopen. Voor bijvoorbeeld net een leuke accessoire aan de muur. Of een leuke sticker/behangetje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gewoon bij Blokker, Xenos en Hema. Een grote opblaasbal, plastic vormpjes van een zeester, schelpen, een speelgoedbootje, en dergelijke.

Toegevoegd na 15 minuten:
Of bijvoorbeeld via bol.com is zoiets te koop: https://www.bol.com/nl/p/speelgoed-zeedieren-zandvormpjes-6-stuks/9200000055127668/
(Lees meer...)
Amadea
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
ze hebben nu met de zomer heel veel van dat sort spullen inderdaad. Action heeft ook leuke spulletjes af en toe.
Ga kijken bij de plaatselijke kringloop, schoonmaken en soms moet je de spulletjes die je daar vind wel wat opknappen, maar dan heb je iets leuks voor weinig geld, ook op marktplaats is wel wat te vinden met dit thema:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In een souvenirwinkel van een badplaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Aan het strand!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat was ook meteen mijn reactie. Ik kom vaak op het strand. Je vindt daar mooie stukken hout bijvoorbeeld waar je leuke dingen van kunt maken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding